Majlis Perbandaran Alor Gajah MPAG/S11/2022
Sebut Harga
Siar
PERKHIDMATAN PERLINDUNGAN INSURAN KEBAKARAN DAN BENCANA BAGI ASET MILIK MAJLIS PERBANDARAN ALOR GAJAH BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN.
Keterangan
1. Tawaran sebut harga dibuka pada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Majlis Perbandaran Alor Gajah serta berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam kod bidang 221801, sama ada bertaraf Bumiputera atau bukan Bumiputera dan masih sah tempohnya serta masih dibenarkan membuat tawaran pada masa ini.
2. Permohonan pembelian dokumen sebut harga adalah secara atas talian (online) yang dimuat turun dari SISTEM TENDER ONLINE MELAKA (STOM) melalui alamat pautan: https://stom.melaka.gov.my
3. Pihak syarikat perlulah melengkapkan akaun serta langganan di SISTEM TENDER ONLINE MELAKA (STOM) dengan caj langganan sebanyak RM50.00 setahun dan membuat pembelian dokumen sebut harga secara atas talian dengan harga RM50.00 bermula 21 Mac 2022 sehingga 28 Mac 2022. Dokumen sebut harga hendaklah dimuat turun, dicetak dan diisi selengkapnya.
4. Dokumen Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri yaang dicatatkan dengan bilangan Sebut Harga serta tajuk Sebut Harga. Dokumen tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti Sebut Harga pada atau sebelum masa dan di tempat yang ditetapkan dalam Notis Sebut Harga.
2. Permohonan pembelian dokumen sebut harga adalah secara atas talian (online) yang dimuat turun dari SISTEM TENDER ONLINE MELAKA (STOM) melalui alamat pautan: https://stom.melaka.gov.my
3. Pihak syarikat perlulah melengkapkan akaun serta langganan di SISTEM TENDER ONLINE MELAKA (STOM) dengan caj langganan sebanyak RM50.00 setahun dan membuat pembelian dokumen sebut harga secara atas talian dengan harga RM50.00 bermula 21 Mac 2022 sehingga 28 Mac 2022. Dokumen sebut harga hendaklah dimuat turun, dicetak dan diisi selengkapnya.
4. Dokumen Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri yaang dicatatkan dengan bilangan Sebut Harga serta tajuk Sebut Harga. Dokumen tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti Sebut Harga pada atau sebelum masa dan di tempat yang ditetapkan dalam Notis Sebut Harga.
1. Terbuka kepada syarikat / pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan di bawah kod bidang 221801.
2. Perlu terlebih dahulu berdaftar dengan MPAG sebagai pembekal bagi kategori bekalan & perkhidmatan.
3. Mempunyai sijil pendaftaran syarikat yang masih sah sekurang-kurangnya 3 bulan daripada tarikh iklan.
2. Perlu terlebih dahulu berdaftar dengan MPAG sebagai pembekal bagi kategori bekalan & perkhidmatan.
3. Mempunyai sijil pendaftaran syarikat yang masih sah sekurang-kurangnya 3 bulan daripada tarikh iklan.
-
Harga Dokumen
MYR 50.00
-
Alamat Penghantaran
PETI TAWARAN
Unit Perolehan,
Tingkat 2, Majlis Perbandaran Alor Gajah, Lebuh AMJ, Alor Gajah, Melaka. -
Nama PIC
Nadia
-
Telefon
+60173873803
-
Tarikh & Masa Penghantaran
29/03/2022 12:00
-
Tarikh dan Masa Siar
18/03/2022 17:00
-
Tarikh & Masa Sedia
21/03/2022 00:01
-
Tarikh & Masa Tutup
28/03/2022 23:59
# | Jenis | Tarikh & Masa | Keterangan | Diperlukan |
---|---|---|---|---|
Tiada maklumat acara direkodkan. |
Ministry of Finance
221801 | Perkhidmatan Kewangan Dan Insuran \ Syarikat Insuran (Perlu Lesen Bank Negara) |
---|
# | Nombor | Harga Tawaran |
---|---|---|
1 | 1/1 | MYR 191,634.38 |